Job Description:
- Perfect e-B2B fundamental; search, 7OA, landing page
- Manage and optimize digital media asset and rollout plan to maximize traffic and sale conversion.
- Tailor communication and activation to fit each shopper segmentation and maximize retention and repeat rate.
- Analyze shopper insight along with in-app data to create segmentation and CRM program.
- Platform integration with both internal and external.
- Be able to identify winning KPI leading to growth of channel
Qualifications:
- Minimum 2-3 years’ experience in FMCG or eCommerce industry. Having experience in B2B marketing or eCom account management is plus
- Bachelor’s degree in finance, engineer, business or business administration.
- Work well with various type of stakeholders
- Knowledge of implementing channel program and turn shopper behavior into action.
- Excellent understanding in data, dashboard, excel and powerpoint.
- Understanding of shoppers behaviors and industry trends.
A Unilever é uma organização comprometida com equidade, inclusão e diversidade para impulsionar nossos resultados de negócios e criar um futuro melhor, a cada dia, para nossos diversos funcionários, consumidores globais, parceiros e comunidades. Acreditamos que uma força de trabalho diversificada nos permite igualar nossas ambições de crescimento e impulsionar a inclusão em todo o negócio. Na Unilever estamos interessados em cada indivíduo trazendo seu "Eu como um todo" para o trabalho e isso inclui você! Assim, se você precisar de algum suporte ou requisitos de acesso, nós o encorajamos a nos aconselhar no momento de sua inscrição para que possamos apoiá-lo através de sua jornada de recrutamento.
Entre em contato com a gente
Estamos sempre nos conectando com aquelas pessoas que compartilham o interesse de construir um futuro sustentável.
Contate-nos
Entre em contato com a Unilever e equipes especializadas em nossa sede, ou encontre contatos em todo o mundo.
Contate-nos