Ir para o conteúdo principal
Vagas salvas

Instore Manager

ID da oferta:
R-29536
Category:
Desenvolvimento de cliente
Location:
Carachi, Sindh;
Islamabade, Islamabad;
Lahore, Punjab Province
Data de publicação:
01/29/2025
Candidatar-me

Unilever is hiring for Instore Manager!

Function: Customer Development

Work Level: WL1

Reports to: KAM

Location: Multiple Locations (KHI, LHR, ISB)

Scope: Local

Terms & Conditions: Full-Time

JOB PURPOSE

Our Instore Manager is our front-line leader who manages the customer and trade for the designated account to ensure effective and efficient distribution/customer operations and deliver sales, Key Performance Indicators / targets. If you want to develop an in-depth understanding of the world of sales and help drive meaningful change through Unilever’s purposeful growth and digital transformation agenda, then this role would interest you.

WHAT WILL YOUR MAIN RESPONSIBILITIES BE

  • Drive the business to the desired ambition Underlying Volume / Sales Growth.
  • Uplift the Competitive visibility in Store.
  • Coordinate with Distributor/Customer Operational plans / Executions.
  • Negotiate with Customer for Joint Business planning.
  • Have the acumen for Financial Matrix – customer profitability / Gross Margin.
  • Lead and drive an extended team of FMMs– Build team & develop talent.
  • Be accountable to uphold the business Key Performance Indicators.
  • Redefine the process post execution analysis with strong analytical skills.

WHAT YOU NEED TO SUCCEED:

Experience & Qualifications  

  • Bachelor’s Degree
  • 1-4 years of relevant sales experience in FMCG industry is preferred.

Skills

  • Have strong business and financial acumen.
  • Strong Communication and Negotiation Skills.
  • Command over Microsoft Office and Power BI
  • Active feet on street and market time
  • Capability to Strategize and possess strong execution skills.
  • Updated with competition insights.
  • This is an empowered role hence the resource should display accountability, responsibility and have strong bias for action.

Leadership

  • Critical SOL (Standards of Leadership) Behaviors
    • PERSONAL MASTERY: Sets high standards for themselves. Has emotional intelligence to take feedback, manage mood and motivations, and build empathy for others.
    • PASSION FOR HIGH PERFORMANCE: Generates intensity and focus to motivate people to deliver results at speed. Takes personal responsibility and accountability for execution and results.
    • TALENT CATALYST: Invests in people – coaches individuals and teams to realize their full potential. Creates an inclusive climate, empowering everyone to be at their best.
    • PURPOSE & SERVICE: Has humility, understanding that leadership is service to others, inside and outside Unilever.
    • CONSUMER LOVE: Invests time inside and outside to understand the needs of consumers.
    • BUSINESS ACUMEN: Creates sustainable growth with purpose, engaging different partners across the system for change

A Unilever é uma organização comprometida com equidade, inclusão e diversidade para impulsionar nossos resultados de negócios e criar um futuro melhor, a cada dia, para nossos diversos funcionários, consumidores globais, parceiros e comunidades. Acreditamos que uma força de trabalho diversificada nos permite igualar nossas ambições de crescimento e impulsionar a inclusão em todo o negócio. Na Unilever estamos interessados em cada indivíduo trazendo seu "Eu como um todo" para o trabalho e isso inclui você! Assim, se você precisar de algum suporte ou requisitos de acesso, nós o encorajamos a nos aconselhar no momento de sua inscrição para que possamos apoiá-lo através de sua jornada de recrutamento.

Candidatar-me

Junte-se à nossa rede de talentos

Você quer ter informações sobre novas funções e programas, receber atualizações interessantes e conteúdo relevante? Então, torne-se parte de nossa comunidade de talentos Unilever para saber o que está acontecendo.

Entrar

Inscreva-se para receber alertas de vagas

Receba as oportunidades de vagas quando elas estiverem disponíveis. Basta deixar algumas informações abaixo para se manter atualizado com os empregos que se adequam a você e às suas habilidades.

Interessado emBusque uma categoria e selecione uma da lista de sugestões. Busque um local e selecione um da lista de sugestões. Por fim, clique em “Adicionar” para criar seu alerta de emprego.

  • Desenvolvimento de cliente, Carachi, Sindh, PaquistãoExcluir
  • Desenvolvimento de cliente, Islamabade, Islamabad, PaquistãoExcluir
  • Desenvolvimento de cliente, Lahore, Punjab Province, PaquistãoExcluir

Entre em contato com a gente

Estamos sempre nos conectando com aquelas pessoas que compartilham o interesse de construir um futuro sustentável.

Contate-nos

Entre em contato com a Unilever e equipes especializadas em nossa sede, ou encontre contatos em todo o mundo.

Contate-nos