Ir para o conteúdo principal
Vagas salvas

Customer Service Officer

ID da oferta:
R-27664
Category:
Desenvolvimento de cliente
Location:
Chennai, State of Tamil Nādu
Data de publicação:
02/20/2025
Esta vaga está habilitada para o trabalho remoto
Candidatar-me

ABOUTUNILEVER:

Bepartoftheworld’smostsuccessful,purpose-ledbusiness.Workwithbrandsthatarewell- lovedaroundtheworld,thatimprovethelivesofourconsumersandthecommunitiesaround us.Wepromoteinnovation,bigandsmall,tomakeourbusinesswinandgrow;andwebelieve inbusinessasaforceforgood.Unleashyourcuriosity,challengeideasanddisruptprocesses; use your energy to make this happen. Our brilliant business leaders and colleagues provide mentorshipandinspiration,soyoucanbeatyourbest.Everyday,nineoutoftenIndianhouseholdsuseourproductstofeelgood,lookgoodandgetmoreoutoflifegivingusaunique opportunitytobuildabrighterfuture.

Everyindividualherecanbringtheirpurposetolifethroughtheirwork.Joinusandyou’llbe surroundedbyinspiringleadersandsupportivepeers.Amongthem,you’llchannelyour purpose,bringfreshideastothetable,andsimplybeyou.Asyouworktomakearealimpacton thebusinessandtheworld,we’llworktohelpyoubecomeabetteryou.

Location: Coimbatore

Function:IceCreams

HereishowyourdayatUnileverwouldlooklike:

MAIN JOB PURPOSE:

TheCustomer Service Officer wouldberequiredtodrivesalesanddistributionforthecompany products and manage his allocated territory and the customer.

JOBSUMMARY(JOBDESCRIPTION)

  • Minimum3+yearsofexperienceinGeneralTrade,ChannelSalesexperience,ROI calculations and distributor handling.
  • Achievesalestargetsthroughpersonalselling(visitingmarket)anddrivingRSsystem.
  • Analysehowtoimprovethecompetitivepositioninthemarketthroughimproved customer service.
  • NegotiatewithhisRSanddevelophispeopleonmanagingcustomerstoobtainmore business.
  • Monitorcloselythecompetitiveactivitiesandprovidefeedbacktothebranchon appropriateactionthatthecompanyneedstotaketocountersuchactivities.
  • MonitorsystematicallytheperformanceoftheRSandRS'ssalesteamandtake correctiveaction(infrastructuregaps).
  • Withinbudgetlimitsforbrandactivitiesorganizepromotionactivitiesinconsultation with the superiors.

KEY REQUIREMENTS (EDUCATION, WORK EXPERIENCE s SKILLS)

  • RequiredaMinimumFulltimeGraduation
  • Minimum2yearsofExperienceinChannelSales.
  • ExcellentinROICalculationsCRSDistributionManagement
  • Shouldbewell-versedwithRSappointmentCSalesPlanning
  • ConductingpromotionalactivitiesCexecution
  • DecentCommunicationinEnglishandLocallanguageisdesired

#LI-Remote

Candidatar-me

Junte-se à nossa rede de talentos

Você quer ter informações sobre novas funções e programas, receber atualizações interessantes e conteúdo relevante? Então, torne-se parte de nossa comunidade de talentos Unilever para saber o que está acontecendo.

Entrar

Inscreva-se para receber alertas de vagas

Receba as oportunidades de vagas quando elas estiverem disponíveis. Basta deixar algumas informações abaixo para se manter atualizado com os empregos que se adequam a você e às suas habilidades.

Interessado emBusque uma categoria e selecione uma da lista de sugestões. Busque um local e selecione um da lista de sugestões. Por fim, clique em “Adicionar” para criar seu alerta de emprego.

  • Desenvolvimento de cliente, Chennai, State of Tamil Nādu, ÍndiaExcluir

Entre em contato com a gente

Estamos sempre nos conectando com aquelas pessoas que compartilham o interesse de construir um futuro sustentável.

Contate-nos

Entre em contato com a Unilever e equipes especializadas em nossa sede, ou encontre contatos em todo o mundo.

Contate-nos