Ir para o conteúdo principal
Vagas salvas

Project Management Office (PMO) Specialist– Ice Cream Modern Trade (MT)

ID da oferta:
R-14987
Category:
Desenvolvimento de cliente
Location:
Manila, National Capital Region
Data de publicação:
01/17/2025
Candidatar-me

Project Management Office (PMO) Specialist– Ice Cream Modern Trade (MT)

Context & Main Purpose of Job

In charge of customer group’ Total Promotions, Merchandising, and Operations Customer Plan Operation: Drive customer growth thru effective execution of trade execution plans Team Coordination: Drive customer-centric discussions between external and internal teams to identify customer specific requirements, issues and operational efficiencies to deliver desired results Perfect Store: Excellence in in-store execution and delivery of Perfect store targets for the respective customers

Key Responsibilities / Focus Areas

Customer Group Trade Execution Plan (TEP)

  • Works within customer management teams and leads consolidation, download and execution plan of TEP to drive growth for the customer group.
  • Work with cross-functional teams to plan and execute efficiently the trade tactics for the customer group and managed chain specific operational requirements
  • Coordinate and monitoring of Trade Execution Plan (NAU/CAU Tracking ) for Promotions and all other programs/activities

Perfect Store Delivery

  • Works with customer management teams and SCM/OTD to give customer-centric inputs on specific/customized requirements for his/her assigned group of customers
  • Execution and delivery of Perfect store targets, execution of brand 6Ps in the assigned group of Customers
  • Perfect Merchandising Blitz along with OTD team to implement & execute updated merchandising materials, planograms

New Store Setup & Operations

  • Works with customer management, regional business operations, and other support teams to ensure perfect opening

Store Operations Efficiency and Enablers

  • Communicates and identifies with customers, external and internal partners servicing and  operational efficiencies and works with RBO, CX&OL to understand, select and execute the optimal coverage and servicing for the customer group

Strong Relationship with Customer Operations, Head office teams, Cross-functional Partners

  • Know the customer operations bible in detail and network through the customer operations organization and internally with cross functional partners
  • Attends CBP sessions, conducts customer calls with Head office teams to give operational and field inputs
  • Builds relationship within customer head office, regional and area managers to drive scaled, consistent execution and gain competitive advantage.

Qualifications

  • Open to fresh graduates of business, process management and engineering related courses
  • Mid-career with experience on business operations management
  • Data drive mindset, Network and Influencing, Leadership, Collaboration, Brilliant Execution, Communication and Presentation, Order to Cash Technical Know How
  • Proficient in MS Word, PowerPoint, Excel, Knowledge in Power BI is an advantage.
  • Knows how to drive and willing to do heavy field work in assigned area

We highly encourage applicants to exclude information on age, gender, and school/s in view of Equity, Diversity, and Inclusion. Unilever assesses candidates based on skills, performance, experience and leadership.

A Unilever é uma organização comprometida com equidade, inclusão e diversidade para impulsionar nossos resultados de negócios e criar um futuro melhor, a cada dia, para nossos diversos funcionários, consumidores globais, parceiros e comunidades. Acreditamos que uma força de trabalho diversificada nos permite igualar nossas ambições de crescimento e impulsionar a inclusão em todo o negócio. Na Unilever estamos interessados em cada indivíduo trazendo seu "Eu como um todo" para o trabalho e isso inclui você! Assim, se você precisar de algum suporte ou requisitos de acesso, nós o encorajamos a nos aconselhar no momento de sua inscrição para que possamos apoiá-lo através de sua jornada de recrutamento.

Candidatar-me

Junte-se à nossa rede de talentos

Você quer ter informações sobre novas funções e programas, receber atualizações interessantes e conteúdo relevante? Então, torne-se parte de nossa comunidade de talentos Unilever para saber o que está acontecendo.

Entrar

Inscreva-se para receber alertas de vagas

Receba as oportunidades de vagas quando elas estiverem disponíveis. Basta deixar algumas informações abaixo para se manter atualizado com os empregos que se adequam a você e às suas habilidades.

Interessado emBusque uma categoria e selecione uma da lista de sugestões. Busque um local e selecione um da lista de sugestões. Por fim, clique em “Adicionar” para criar seu alerta de emprego.

  • Desenvolvimento de cliente, Manila, National Capital Region, FilipinasExcluir

Entre em contato com a gente

Estamos sempre nos conectando com aquelas pessoas que compartilham o interesse de construir um futuro sustentável.

Contate-nos

Entre em contato com a Unilever e equipes especializadas em nossa sede, ou encontre contatos em todo o mundo.

Contate-nos